BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 23, 2010

kenapa?mengapa?

kenapa baju dan seluar saya semunya dah kecik?semua rasa sendat2 je bila pakai.maknanya?yeah,memang baju tu mengecil.tak kan la aku ni pulak yang gemok kan.gituuuuu

waaaaa,serius ni,bila pakai baju semua rasa ketat.dari saiz S bertukar ke saiz M.tak kan la dah nak bertukar saiz kot.ohh tidak.kena buat anjakan paradigma ni.kalau nak ikutkan logiknya.memang patut la bertukar saiz pon.hari2 makan tak hengat yang hari esok pon boleh makan lagi,sigh T_T.kalau bab melantak memang hebat.mulut ni asyik cakap 'lapar' je.

ok,hari ni meh nak cakap pasal makan.nak cerita rutin harian makan kat cafe kolej ungku omar ni.slalunya pukul 12 lebih dah mesej rakan seperjuangan pi makan.hari ni 23/10/2010,pi cafe mcm biasa tapi sangat malang.semua lauk dah habis.kejadahnya la tak sampai pukul 1 lagi dah tak dak lauk.maknanya bukan aku sorang yang kuat makan,hahaha.manusia perot tong mcm aku ni haruslah bengang bila lauk habis.yang ada pon sayur dan nugget+sosej+bebola tu.memang terpaksa makan sebab perot dah meroyan.lunch hari ni nasi+sayur+sosej+bebola.air fresh orange,blagak sket kan sbb sadis sangat tengok nasi.bila makan pulak memang tak dak perasaan la,sedap pon tak,kenyang pon tak.nasib badan

pastu pukul 2 pi PTSL (Perpustakaan Tun Sri Lanang).giler la.pelajar cemerlang memang kena pi library.hahahaktuihhh,boleh kira kot sem ni berapa kali je aku pi library.ada la dalam 2 3 kali camtu.banyak la tu kan.haha.orang kat library dah mcm kat shopping mall yang ada sale.ramainya la yang buat2 rajin study kat library ni,hehe.hang tu ja yang pemalaih zati oi,jgn nak mengata org.memang susah nak cari tempat kosong.ini adalah gara2 UKM yang tadak study week.makanya semua orang pulun nak study.aku????..................

dalam library bising2 pulak aku sebab dah lapar.time ni hujan mencurah2 ke bumi.tetiba teringin nak makan secret recipe,mana la nak dapat zati oi.last pi la kat bakery.oyeah,ada kek.blueberry cheesecake RM3.90.murah kan.cukup la tu.bakery dalam UKM je pon.nak jual pon dekat student je.




boleh la tahan kek ni.padan la dengan harga tu.waktu beli ni siap tunjuk muka tamak lagi.memang terserlah la kelaparan tu.oh terlupa nak cakap.aku bukan sorang2 tau,dengan member aku ida.makan punya makan,sampai satu tahap dah rasa muak.kek bukan boleh makan banyak2 pon.tapi sebab membazirkan amalan syaitoonnnn,sumbat la jugak kek tu dalam mulut.last2 memang tak boleh nak habiskan kek,kalo habiskan memang akan muntah la lepas tu.



tinggal la banyak ni.memang nampak sikit tapi dah tak boleh nak masuk dah.tu la,tamak sanagt waktu beli,padan muka.

pastu balik kolej.sampai kolej terus pi cafe.owhhh haruslah makan.kalau tak malam nanti lapar.order makanan.orang kat cafe sangat ramai.dinner aku adalah
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



nasi putih+sup ayam+teh o ais.aku order sup ayam tapi macam dapat sup minyak je hahaha.sup ayam tu berminyak oke.patut la aku gemok,bukan salah aku yang makan banyak.



tengok la,minyak je atas tu.macam sup orang sakit pon ya jugak.cuba la bersyukur skit zati,ada jugak makanan tu.gambar semua di snap guna henpon cabuk.jangan nak komplen pasal kualiti tau,haha

lepas makan terus masuk kedai runcit,beli keropok rostik.ni untuk santapan di malam hari.perot tong macam aku ni memang sentiasa akan cari makanan.malam pulak rumet buat jemput2.aku jugak terpaksa makan.orang dah masak takkan la tak makan,kecik hati dia nanti.ALASAN!!!!sambil makan tu minum green tea tau,haaa.aku minum green tea lepas aku baca blog hatim,lagipun memang ada green tea pon kat bilik cuma tak penah minum.setengah jam lepas tu pulak makan keropok yang tak berkhasiat tu.takdak efek la minum green tea camtu,haha.

sian kat perot tak sempat nak rehat.mulut asik nak makan je.hari2 yang mendatang terpaksa control makan.boleh ke zati???? T_T





p/s:aku ke salah bila baju jadi kecik?

No comments:

Post a Comment