BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 15, 2010

ciri-ciri belog yang super duper annoying

oke,hari ni aku nak membebel dgn sikap certain2 bloggers ni.bukan la nak kutuk ke apa ke cuma ada sikit kureng la.entry ni aku tak tujukan utk sesapa pon oke.jangan nak terasa,nak syahdu bagai.tak ada niat nak kutuk sesapa pon


Warna tulisan dengan background

Ni la yang paling tak bes nak baca blog,background hitam tulisan merah,tak pon background putih tulisan kuning.mak aihh,nak bagi orang buta ke hape.tambah pulak dengan aku yang pakai spec ni kan.mau rapat muka aku dekat desktop tu.buleh juling mata woo lama2.kalo jadi pesyen designer,kompem orang tak beli baju2 tu.

Iklan yang terlalu banyak

Ni lagi satu ni,nak cari dia punya post yang terbaru,tudia aeh,nak kena lalu dia punya iklan dulu.bukannya TV3 yang iklan sampai 10 minit.rasanya tak payah la kot nak letak iklan banyak2 kat blog,sakit mata lagi adalah.bukannya ada orang nak baca,tambah2 blogger cam aku ni,menyumpah lagi ada la T_T

TeRlEbIh RaJiN

AkU X tAu La Ni SpEsIeS aPa.BaPaK rAJiN nAk SeLaNg SeLi

(ahhhh,malas aku nak taip camtu,banyak tu pon aku dah tak larat.rajin sangat la nak tekan shift/caps lock 2 slalu kan.haih.zaman aku skola dulu pon aku tak tulis camni.boleh krem tangan wohh)

Tambahan huruf

Aque pown tak tawu lerw nak cakarp camner.waktuw skolah dolu2 cekguw aque tak ajar aque mengeja camnie pown

(haa,ni cam kanak2 rebina zaman skola yang msg2 dengan bf/gf diorang.tak payah la nak tulis dalam blog korang camni.aku yang baca ni pon sampai muncung2 abis mulut aku.seksi kan,haha.gila gelimat ah kalo aku sniri yang tulis camni.macam mintak penampor je pon.

Sekian la bebelan aku.tak dak niat nak kutuk sapa2 pon.ni just pandangan aku bila aku jadi stalker.kantoi

No comments:

Post a Comment