BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 30, 2010

megi cap lembu


haa,sila jangan ternganga oke.mesti suma cam pelik kan,selalunya ada megi tomyam,kari,ayam n etc.ni ada megi lembu pulak,haha.dah lama dah nak cakap pasal megi cap lembu ni tapi penyakit malas selalu sangat serang,tak dapek den nak nolong

kriuk!!kriuk!!perot aku bunyi la,apa lagi.malam2 lepas balik terawih,perot aku ni mesti mengamok punya,nak kena isi.padahal buka posa tu dah makan tak hengat dunia.pastu nanti kalo kurus gemok bising.dengan ayunan langkah kaki yang padu,aku pi la godek2 makanan yang ada.sekali nampak megi housemate aku.oh,teringin jugak nak megi ni.mintak la sebungkus kat dayah.aku ni pulak terlebih rajin,tak main la masak2 ni kan,tuang je air panas dalam mangkok tu.haa,berehhhh!!!oh,skali aku ada bau lembu daa.tgk2 dalam mangkok aku yang bau lembu yu,hahahaha.makk aihhh,boleh tahan,bau tak da la kuat pon tapi boleh tahan jugak la kan.dengan perot wa yang mengamok tahap gaban ni,wa tak kesah punya,wa bedal je.tolak batu kayu tanah la kan.oke,aku makan dengan tak dak perasaan.megi ke aku makan ni??haha.wahh,sekali megi tu pon rasa lembu.bukan stakat megi,kuah pon rasa lembu.hamek kau!kalo bau je boleh tahan lagi,ini siap perisa lebu lagi.waaaa!!tapi aku bedal jugak sampai habes semangkok haa.sebab megi orang kan,dah la cik puan megi tu duduk depan aku.tak kan la aku nak buang pulak.T_T

guna henpon cabuk,camni la


ni la suasana suran meja study,sila abaikan segala semak samun kat situ,fokus hanyalah pada mangkok.oke2,kita fokus lagi dekat
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

langsung tak menarik kan megi aku,memang patut bau lembu pon,haha

nak tau tak ni megi apa sebenarnya,haaa.tak sangka la pulak megi ni ada rasa lembu.aku ingat oke je.dahla tengah lapo kan.oke,meh kita tengok megi ni
jeng,jeng,jeng
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


mamee tomyam.dengan berkobar2 aku aku nak makan megi tomyam,sekali rasa lembu weh.aku tak tau la kot korang beli tetiba rasa spageti plak kan.tapi deria rasa aku oke lagi rasanya.memang rasa lembu pon megi ni,tak tipu.lagi pon ni pestaim aku makan megi ni.megi ni memang tak dak bau n rasa tomyam langsung.100% lembu!!pasni tukar la plastik tu kan,jadi warna cokelat pastu ada gambar lembu sekor kat depan tu.yang dalam mangkok tu letak la daging,haha

p/s: memang aku boikot trus megi ni