BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 11, 2011

drug

Assalamualaikum.jap ye, nak lap segala habuk kat belog ni……………

Cian kat belog, kena tinggal.lama mana dah aku tak update,tuan tanah kedaung punya belog ni pemalas, apa boleh buat. Kali ni aku nak ckp pasal dadah,woohhhhhh. Bukan dadah yang haram tu, dadah aku maksudkan ni ubat ok hehe.  Before CNY aku demam terok, nasib baik la tengah cuti time tu, dok kat umah.  Aku makan ubat tapi semua ubat tak berkesan dgn aku. Penat makan 3 kali sehari tapi tak baik2 pon. Batuk aku pon terok jugak, sampai takde suara. Pastu family aku semua taknak cakap dengan aku sebab tak paham apa aku cakap.

Bila balik UKM pon still batuk n selsema lagi.tapi tak bawa ubat dari rumah. Akibatnya malam2 tak buleh tido sebab batuk. So, 8/2/2011 pegi pusat kesihatan UKM. Jumpa doc, pintu tak sempat nak duduk lagi aku dah batuk. Doc pon gelak, tau la aku sakit apa haha. Sekali dapat ubat banyak weh.

hamek kau!!

tapi yang aku makan 3 jenis ubat je, yang lain harammmmmm tak makan pon. tu pon ikut suka aku nak makan waktu mana haha. tapi yang paling bes ubat batuk la. awal2 lagi dah cakap ubat batuk ni mesti tak sedap. bila makan je, pehhhhh. rasa vanila weh, sedap!!!! ni la sepanjang 22 tahun aku hidup, ubat ni la yang paling sedap aku penah makan. slalunya dapat ubat batuk mesti kaler hitam yang tak sedap tu.

ubat batuk perisa vanila

hangat2 taik kucing je pegi amik ubat ni, makannya tak pon. bila aku makan ubat ni, tak efek pon weh. kalau makan ubat batuk mesti mabuk n pengsan lepas tu, aku tak pon. siap boleh menganga depan laptop lagi. takda pulak nak pengsan, ajaib betol. slama ni kalau makan ubat batuk pon mesti laloq punyalah tapi kali ni tak. memang sangat hairan. dadah tak cukup banyak kot hahaha. opssssss. ok la, malas dah nak menaip.
cau cin cau



p/s : asal cite hantu kak limah ni cam BANGANG sgt???????menyampah


No comments:

Post a Comment