BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 21, 2011

model?????

assalamualaikum, pekabo semua? i sehat2 je. arini 21/2/11 hari mengundi kat UKM. aku dah pegi mengundi tadi. ni kali ke 3 aku mengundi kat UKM. seriously aku dah muak dengan mengundi ni, manifesto nak mantap, gebang tak hengat tapi perlaksanaan hampeh. dua dua pihak pon aku tak sokong, sama je dua dua ni. (ko nak kene buang UKM ke zati). every year manifesto sama je, boleh muntah hijau dah orang yang dengar. isu yang paling penting sekarang ni anjing, wifi, air, lampu, yuran. hah, cecite sket cmne, tiap2 tahun ada cakap pasal yuran tapi yuran mahal cmtu jugak. apa2 pon aku dah mengundi tadi, undi adalah rahsia. mengundi pon sebab tanggungjawab, ecewahhhh.(gila tak ikhlas aku pegi mengundi tadi)


okey,berkenaan tajuk di atas, model??? zati jadi model ek? muka tak cantik, hidung tak mancung, pendek dengan tak berapa nak tinggi, boleh ke jadi model?? orang tengok dari jauh pon memang tau dah tak layak. sebenornya aku tolong member aku si yusliana utk assignment dia. dia amik photography. so tajuk assignment dia friendship. model yang terpilih aku akma munirah.(terpilih konon) kitorg pegi shoot dekat Tasik Cempaka. dengan panas terik tu kan, sanggup je, bab tangkap gambar no 1. tapi masalahnya kitorg ni semua stok2 kayu, mana la tau nak posing2 lentik2 ni. kalau setakat nak amik gambar suka2 tu boleh la. okey, tak nak cakap banyak. sediakan baldi, mesti loya2 punya japgi. gambar semua memang stok2 gelimat.layannnn










ni la photographer ktorg


gambar sume stok2 xreti posing kn HAHA.lagi pon mmg suka2 je pon semua ni.yang pasti jauh panggang dari api la aku nak jadi model kan.memang langsung tak layak. wahhh sampai ke malam aku upload gambar, benti rehat jap tadi haha.


p/s: sapa menang ek?ASPIRASI ke GMUKM? cecite cecite..



No comments:

Post a Comment