BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 7, 2011

first and last

buat julung2 kalinya aku join diner fakulti. selama 3 tahun aku kat sini, last 2 years memang tak join segala apa yang sewaktu dengannya lah pasal fakulti ni. untung UKM dapat student macam aku kan. tahun 3 ni boleh pulak terjoin, tu pun bersebab haha. kalo tak jangan harap la nak nampak batang hidung aku yang penyek ni.

diner kali ni dia buat sekali dengan penyampaian anugerah dekan. okeh, sebelum terlupa, diner ni last 2 weeks tau. aku je yang malas nak update, konon2 bz la. tema diner kali ni fantasi. fantasi gile la aku pegi pakai baju kurung moden, baju raya tahun lepas je.





makanan malam tu ok2 je la. tak la sedap sangat, boleh la telan. padan la dengan bayar 10 hengget je. sambil2 makan tu ada la 2 3 jenis persembahan. pastu sampai la acara kemuncak, penyampaian anugerah dekan. aku siap menggigil2 bagai lagi. over kan. kau gile tak menggigil, tak pernah ada dalam sejarah UKM Zati Hulwani naik pentas dapat anugerah tau. tapi bila sampai turn aku, si pengacara majlis ni boleh pulak silap sebut nama aku, Zati Zulwani. ternganga aku 5 saat before naik pentas tu, cisssssdale betol. 

punya la menggigil nak amik sijil, sekali dapat yang ini je -.-'

lepas tu ada cabutan bertuah. letak la hadiah 1000 pun kat atas pentas tu, memang aku tak akan dapat pon. tak pernah bertuah pon. ok, sila layan gambar2 di bawah ye, dah malas nak cite hehe


kenapa tetiba ada cik panda ni??


suh layan gambar macam ada 20 gambar, padahl ada 3 je kan T_T. mintak maap la ye, penyakit malas menggunung sangat dah skg ni

ok, bye~



No comments:

Post a Comment