BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 9, 2011

kerja terlapang

hujung minggu ni rumet2 sekalian balik rumah. tinggal aku sorang tapi lagi sorang tak tau balik jugak ke tak, tak dapat di kesan. bila duduk sorang2 ni mula la buat kerja2 gila, mwahaha.

- try baju. haa, ni memang kerja terlapang aku ok. dalam bilik bila rumet takde, ni la kerja aku. slalunya bila baru beli baju je kan tapi aku tak. saja2 pon buleh jugak try2 haha. abis satu lemari aku godek2, jumpa baju yang lama tak pakai. kot2 la tetiba dah tak muat. baju semakin kecik ke kan. baju jugak yang salah. pastu try pakai shawl. lilit sana lilit sini. main la lilit2 sampai tercekik.

- karoke sorang2. nyanyi kuat2. kalo ada rumet tak boleh nyanyi kuat, kang dapat pelempang free pulak kan. yela, dah orang tengah meroyan buat tesis, kau sesuka hati sesedap rasa nak nyanyi kuat2 dengan suara sumbang kau tu. memang mintak pelempang lah. tapi bila takde semua orang dalam bilik, haruslah pasang lagu kuat2. nyanyi pon lagi la kuat.hehe

- bila dah bosan sebab takde geng nak borak dan gelak ketawa, asik2 kau tengok dinding, dinding tengok kau maka buka la lagu dan menari sesuka hati. step haruslah rekaan sendiri yang tak pernah dibuat orang. muka pulak haruslah bongkak dengan lagak penari profesional hahaha. kau mampu??

- ini memang keje wajib la. komfem TERlebih tidur. ter la sangat kan. padahal memang kuat tidur pon. bosan weh dudk sorang2. tidur pon sodapppp

ini kerja2 terlapang aku kat UKM. kat rumah lain pulak. lagi banyak benda boleh buat. HEHE

No comments:

Post a Comment